Ergün’ü Tanrıverdi’ye Şikayet Ettiler

Bu haberi Twitter'da paylaşın
Haber Tarihi : 22.02.2014

Eklenme Tarihi : 24.02.2014

AK Parti Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Hüseyin Tanrıverdi ve Şehzadeler Belediye Başkan Adayı Ömer Faruk Çelik, Göktaşlı Mahallesi’nde esnafla bir araya geldi. Başkan Cengiz Ergün’e ateş püsküren bir esnaf, Tanrıverdi ve Çelik’e destek sözü verdi.

Seçim çalışmalarına tüm hızıyla devam eden AK Parti Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Hüseyin Tanrıverdi, hafta sonu Şehzadeler İlçesi’nde yer alan Göktaşlı Mahallesi’ndeydi. Tanrıverdi, eski garaj olarak bilinen meydanda esnafla birlikte kahvaltı yaptı. Kahvaltıya Şehzadeler Belediye Başkan Adayı Ömer Faruk Çelik, Şehzadeler İlçe Başkanı Ahmet Tonguç, Belediye Meclis Üyesi Adayı İbrahim Onaylı, Lokantacılar Odası Başkanı Mehmet Akgül, esnaf temsilcisi olarak Erdinç Çerkez ile çok sayıda partili ve esnaf katıldı. Sabahın erkan saatlerinde toplanan esnaf, Belediye Başkanı Cengiz Ergün’ü Tanrıverdi ve Çelik’e şikayet etti.

“ÇARŞI ŞENLENECEK, ESNAFIN YÜZÜ GÜLECEK”

Şehzadeler Belediyesi’ni halkla ilişkilerde marka belediye yapmak için yola çıktıklarını belirten Şehzadeler Belediye Başkan Adayı Ömer Faruk Çelik, “Biz insan merkezli ve hizmet odaklı belediyeciliği Şehzadeler İlçemize hakim kılmak için bu göreve talip olduk. Hal böyle olunca biz yasada belirtilmiş olan sadece klasik belediyecilik konularıyla ilgilenip başka konularla ilgilenmeyiz diyemeyiz. Biz şehrimizde yaşayan bütün insanların mutluluğunu temin etmek için bu göreve talibiz. Halkımızın daima yanında olacağız. Burada söz veriyorum. Ulaşılamayan başkan olmayacağım. Şehzadeler Belediyesi’nin kapıları ardına kadar açık olacak. Şehzadelere en güzel hizmetlerle donatacağız. Bize inanın. İftiralara, yalanlara, kanmayın. Öncelikle otopark sorununu çözeceğiz. Şehzadeler İlçesi bir kültür ilçesidir. Çok ciddi tarihi eserler var. Ancak dışarıdan gelecek misafirlerimize gösterebileceğimiz bir çarşımız yok. Eskiden burada Perşembe pazarımız vardı. Taşındıktan sonra burada büyük bir sıkıntı başladı. Buraya bir alternatif oluşturmamız lazım. Biz burayı cazibe merkezi haline getireceğiz. Çarşımız şenlenecek, esnafımızın da yüzü gülecek. Ayrıca burada bir gıda çarşısı planlıyoruz. Bu çarşı Manisa’nın en hareketli çarşısı haline gelecek. Bunun sözünü veriyoruz ve verdiğimiz sözü tutacağımızı hepiniz göreceksiniz” dedi. Çelik’in sözleri esnafı sevindirdi.

ERGÜN’Ü TANRIVERDİ’YE ŞİKAYET ETTİLER

AK Parti Manisa Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Hüseyin Tanrıverdi’nin hedefinde ise yine Başkan Cengiz Ergün vardı. Ergün’ün 5 yılda başarısız bir dönem geçirdiğini savunan Tanrıverdi, belediye hizmet binası projesini eleştirdi. Vatandaşlar arasından söz alan İshak Çelebi Mahallesi Muhtarı Bayram Gök, “Başkan Ergün ev yapmadı, olan evleri de yıktırdı. Biz TOKİ ile anlaşma yapılmasını istedik. ‘Benim TOKİ ile işim olmaz, o devletin TOKİ’sidir’ dedi. Çoğu vatandaşımız evsiz kaldı, kiraya çıktı. Çok mağdur durumda kaldık. Kamulaştırma yapılsın ama TOKİ ile anlaşma yapılarak bize ev temin edilsin istiyoruz” dedi.

Tanrıverdi ise, “Farklı bir yapı ortaya çıkarmak istiyorsanız, o zaman kardeşlerimizi evsiz barksız bırakmadan değişim gerçekleştirebilirsiniz. Ama değişim bu şekilde olmaz. Vatandaşımız ben evden çıkmayacağım demiyor ama ev temin edilmesini istiyoruz. Bu konuda hiçbir hemşerim kaygı duymasın, merak etmesin. Sizin göz yaşınız üzerine, razı olmadığınız bir şekilde bu şehir imar edilmeyecektir. Söz veriyorum” dedi.

“O BENİM BAŞKANIM DEĞİL”

Tüm esnaflar adına konuşan Erdinç Çerkez isimli esnaf, Başkan Cengiz Ergün’e sitem etti. Tanrıverdi’yi çarşı esnafının kurtarıcısı olarak gördüklerini belirten Çerkez şunları söyledi; “Belediye Başkanı Cengiz Ergün göreve geldiğinde ilk başta 3 bin tane esnafı yerinden etti. O da yetmiyormuş gibi mal sahiplerini zor durumda bıraktı. Burada bir tane bile insan sirkülasyonu yok. Sayın Bülent Arınç ve Celalettin Güvenç ile birlikte Ankara’yı ziyaret ettik. Bey Pazarını dolaştık. Tenekeli Mahalle olarak bilinen bir yerdi. İnşallah Bey Pazarı’ndan biraz ilham alırsınız da, eski garajın olduğu yeri bir Osmanlı Çarşısı yaparsınız dedik. Hem Celalettin Bey hem de Bülent Arınç arkamızda olduğu halde, Başkan Ergün dinlemedi ısrar etti, burası 5 yıldır açlıkla sefillikle bu şekilde gidiyor. Hiçbir işi gücü yok. Burası Osmanlı Nostaljik Gıda Çarşısı olmak zorunda. Bunu yapan benim başkanım değil, olamaz. Rabbim bizi bu dertten kurtarması için sizi gönderdi. İnşallah esnafı bu sıkıntıdan siz kurtaracaksınız.” Vatandaşın isyanına duyarsız kalmayacaklarını belirten Tanrıverdi ise, “Burada sizlerin de görüşlerini alarak, güzel bir çalışma yapacağız. Buna söz veriyoruz” dedi. Konuşmaların ardından herkesle tek tek tokalaşan Tanrıverdi ve Çelik’e vatandaşlar büyük ilgi gösterdi. Esnaf Tanrıverdi ve Çelik’i ayakta alkışladı.

E-Posta Listeme katılarak seçim çalışmaları hakkında bilgi alabilirsiniz.